Monday, August 10, 2009

Lonjakan mereka adalah serta-merta


Muiz (pelajar Tahun 2 tahun 2008,SRA Intergrasi Sek.19, Shah Alam, melonjak dari tempat ke 15 ke tempat pertama sebulan selepas hadiri bengkel intensif Mokhdar selama lapan hari.

Muiz (a Year Two student 2008 of Intergrated Religious Primary School of Section 19, Shah Alam, roused from the 15th posittion to first a month after attending the Mokhdar Intensive Workshop for eight days.






Fawwaz (Pelajar Tahun 2 tahun 2008, SK Sek.20, Shah Alam), melonjak dari kelas kelima terbaik ke kelas pertama terbaik dalam masa dua tahun (kedudukan terakhir : tempat ketiga dalam kelas kedua terbaik)

Fawwaz (a Year Two student of 2008, Section 20 Primary School, Shah Alam), roused from the fifth to first best class over the span of two years (latest development : the third position in the second best class)

1 comment:

Unknown said...

Salam. En Mokhdar, saya ibu kepada 4 org cahayamata amat tertarik dengan pencapaian yg ditunjukkan cuma saya ada masalah dari segi kewangan utk menghantar anak2 ke bengkel tuan. RM750 bukan jumlah yg kecil bagi saya yg tak berkerja tetap. Jumlah itu amat besar dan saya masih ada keraguan akan keberkesanan program ini kerana takut kelak tidak berhasil dan membazirkan wang yg banyak itu. Utk saya kumpul simpana mengambil masa bertahun bagi menghantar anak2 ke program tuan. Dalam masa yg sama saya ada mendapat komen yg negetif dari ibu bapa yg pernah hantar anak2 ke program tuan di mana bukan tuan yg megajar sebaliknya tenaga pengajar yg mana tidak dpt menyampaikan ilmu itu dengan baik dan murid tidak faham akan program yg diberikan. Harap tuan dapat membalas utk saya mendapat keyakinan ke program tuan.
terima kasih.